Erhvervsflytning

En flytning kan være et omfattende projekt. Det kræver mange ressourcer af både medarbejdere og samarbejdspartnere, når virksomheden skal flytte hele eller dele af forretningen til nye lokaler. Står I og mangler den ressource der har overblikket og erfaringen med lige netop dette?

Ydelser
• Planlægning
• Flytning
• Opbevaring
• IT
• Kommunikation
• Indretning
• Aftaler
• Seating planer
• Abonnementer
• Opstart
• Nedlukning

Udfordringer
Virksomheden skal flytte til nye lokaler. I har ingen ledige ressourcer med erfaring eller tid til at gennemføre jeres flytning på optimal vis. Samtidig må flytningen ikke gå ud over jeres normale drift.

Løsningsforslag
Sparring og kommunikation mellem jeres virksomhed og Business Organizer er nøglen til en succesfuld flytning. På baggrund af jeres input leverer jeg et oplæg, som vi sammen tilpasser ift jeres behov. Derefter sørger jeg for planlægningen, at indgå de nødvendige aftaler, og at eksekvere på jeres flytning. Dermed kan I koncentrere jer om driften af jeres egen virksomhed, og samtidig møde op i nye omgivelser uden en masse ekstra arbejde. Nemt og bekvemt.


Nøgleordene er erfaring og kompetencer

Har I husket alt ifm jeres flytning?

”Kan man ikke bare tage sin bærbare computer med under armen og så møde op i de nye lokaler?” Jo. Det kan man godt. Men så er der intet der virker!

Min erfaring med erhvervsflytninger har lært mig at det som oftest er de ting vi ikke kan se der er de vigtigste, fx virksomhedens netværk, printer service, forsikringer på inventar og udstyr osv.

Med de rette informationer og redskaber sørger jeg for at jeres flytning bliver en bedre oplevelse.

Mere information

    Business Organizer tilbyder assistance og projektstyring

    Projekter & Opgaver

    PA & Sekretær Koncept

    Erhvervsflytning

    Ledelsessupport

    Onboarding & Offboarding

    Konferencer & Events